جدیدترین مطالب روز شامل: اخبار-دیدنی ها-دانلود-کلیپ-و...

.:: نسخه نهایی محبوب ترین دانلود منیجر دنیا با نام Internet Download Manager 6.05 Final + Retail

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

Internet Download Manager v5.19.Build 2 نسخه نهایی محبوب ترین دانلود منیجر دنیا با نام Internet Download Manager 6.05 Final + Retail

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ


تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman

یک تجربه از سرقت موبایل

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

در کشور ما با توجه به هوش سرشار بعضی ها (متاسفانه بیشتر در جهت منفی!) ایجاد سبک های متفاوتی از سرقت و سوء استفاده های متنوع از وسایل مسروقه توسط سارقین قابل پیش بینی هست. خواندن چند سطر زیر از خلاصه شرح ماوقع یک سرقت و نکات کوتاه تیترواری که حاصل تجربه قشر پلیس و یکی دو روز تردد در اداره آگاهی، دادسرا و کلانتری هست خدمت شما ارایه میشود.مسلما نکات جالبی دستگیرتون خواهد شد!

غروب روز جمعه حوالی دانشگاه تهران دو موتور سوار(راکب ترک موتورسیکلت) در کسری از ثانیه تلفن همراهم رو که کمتر از یکماه قبل به مبلغ 400.000 تومان در اوضاع دانشجویی خریده بودم از دستم قاپیدند (به عبارتی صحیح تر دزدیدند!) به سرعت دنبالشون دویدم و حتی از یک موتور سوار گذری کمک گرفتم ولی خب همانطور که قابل حدس بود دستم بهشون نرسید! با شماره خودم باهاشون تماس گرفتم جالب بود که با خیال راحت صحبت هم می کردند و برای پس دادن گوشی مبلغ بالایی پول طلب می کردند. بلافاصله به کلانتری محل اطلاع دادم و اونها واقعه رو صورتجلسه کردند. با توجه به اینکه روز جمعه سرقت انجام شده بود عملا امکان قطع سیم کارت بسیار مشکل بود. اولین مشتریِ صبح روز بعدِ اداره مخابرات من بودم که اقدام به ابطال سیم کارت قبلی و دریافت سیم کارت جدید با همان شماره کردم. بعد از اون بند کفشم رو محکم بستم و یک روز کامل از این دادسرا به اون دادسرا و از این کلانتری به اون کلانتری واسه پیگیری رد یابی تلفن همراهم اقدام کردم... اما بشنوید از اقدامات حضرات دزد که از لحظه سرقت(6 غروب) تا 8 صبح فردا که سیم کارت باطل شد به مدت 14 ساعت وقت برای سوء استفاده از سیم کارت داشتند:

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman



سوء استفاده های مشکوک از تلفن همراه

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

در صورتیکه با تلفن همراه شما تماسی برقرار شد و در آن شخص یا اشخاصی ادعا نمودند که از مهندسین شرکت مخابرات هستند و قصد چک کردن خط شما را دارند و از شما تقاضا نمودند که هر عددی را شماره گیری کنید بدون هیچگونه شماره گیری فورا تماس را قطع کنید چون با روشی خاص شرکتی جعلی از این طریق به سیم کارت شما دسترسی خواهد یافت و از طریق خط شما و با هزینه شما تماسهای تلفنی برقرار خواهد کرد.

تمامی کاربران تلفن همراه توجه داشته باشند که در صورتیکه با شما تماسی برقرار شد و در نمایشگر گوشی شما این پیغام ظاهر شد (XALAN) از پاسخ دادن به آن خودداری نمایید و تماس را به سرعت قطع کنید. در صورت جواب دادن به تماس گوشی شما ویروسی خواهد شد این ویروس اطلاعات IMEI و IMSI را از روی گوشی و سیم کارت شما پاک خواهد کرد که این امر باعث قطع ارتباط شما با شبکه تلفن خواهد شد و شما مجبور خواهید شد گوشی دیگری خریداری نمایید.

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ


تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman

سرقت در هنگام دریافت پول از ATM

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اگر سارقان شما را وادار کردند که از کارت عابر بانک تان پول بگیرند شما می توانید پسوورد کارت تان را به صورت معکوس (یعنی از آخر به اول) وارد کنید. مثلا اگر کلمه عبور شما 1254 است شما عدد 4521 را وارد کنید. با این کار عابر بانک به شما پول می دهد ولی در عین حال دستگاه به صورت خودکار پلیس را در جریان سرقت قرار میدهد. این قابلیتی است که تمام دستگاههای خودپرداز دارند ولی اکثر مردم از آن بی خبرند.

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ


تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman

هک ایمیل را جدی بگیرید!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

از اونجا که بازار هک و دسترسی به ایمیل کاربران همیشه داغ هست و افرادی که سعی در سوء استفاده از ایمیل و اطلاعات شخصی کاربران دارند به انواع و اقسام شگردها متوسل می شوند، قبل از اینکه بفکر نرم افزارهای آنتی هک و موارد مشابه بیفتید فقط کافیست حواستون رو کمی جمع کنید و روی هر لینک ناشناس یا حتی فایل مشکوک کلیک نکنید! به همین سادگی میتونید جلوی خیلی از مواردی که ممکنه پست الکترونیک شما رو مورد ناامنی قرار دهد بگیرید و امید بدخواهانتون رو به یاس تبدیل کنید.

مثلا ممكنه براتون پیامی فرستاده بشه با این مضمون که : این عكس شماست که تو اینترنت پخش شده ؟! (یا موارد مشابه بسیاری که حس کنجکاوی شما برای کلیک کردن برانگیخته شود) و در زیر آن یك آدرس و لینك گذاشته شده تا روی آن كلیك كنید!

در بسیاری مواقع با كلیك روی آن لینك صفحه ای باز می شود كه به ظاهر شبیه قسمت لاگین یاهو (یوزر نیم و پسورد یاهو) هست و كاربر هم بدون توجه به اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد یوزر نیم و پسورد خود را وارد می کند غافل از اینكه با اینكار همه اطلاعات خود را به دست هكر سپرده است.

لطفا دقت كنید روی هر لینك مشکوکی كلیك نكنید و هر جا از شما یوزر نیم و پسورد خواسته می شود بلافاصله و بدون بررسی اقدام به وارد کردن آن نكنید.

نمونه ای از همین صفحه هک www.farsiyahoo.cz.cc

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ


تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman

نکته ای مهم در مورد استفاده از مایکروفر

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

یک فرد 26 ساله جهت درست کردن یک فنجان قهوه، یک لیوان آب را در مایکروفر قرار داد (کاری که قبلا بارها انجام داده بود). دقیقا نمیدانم چه زمانی را روی دستگاه تنظیم کرد اما او به من گفت که قصد داشته آب به جوش برسد. وقتی که دستگاه خاموش میشود، ایشان لیوان محتوی آب را از مایکروفر خارج میکند. او میگوید وقتی لیوان را برداشتم آب نمی جوشید، اما بلافاصله تمام آب داخل لیوان بصورت انفجاری به صورتش پاشیده شد و لیوان سالم و خالی در دستش باقی ماند تا زمانی که او لیوان را زمین انداخت.
تمام صورتش تاول زد و دچار سوختگی درجه یک و دو گردید، به گونه ای که ممکن است جای زخمها بر صورتش بماند. همچنین ممکن است بخشی از بینایی چشم چپ ایشان از دست برود. زمانی که ایشان در بیمارستان بود، پزشک معالج ایشان گفت که موارد دیگری مشابه اتفاقی که برای ایشان افتاده مشاهده کرده است و هیچگاه نباید آب خالص را به تنهایی در دستگاه مایکروفر قرار داد. اگر قصد گرم کردن به این روش را داریم باید حتما چیزی درون لیوان قرار داده شود تا انرژی کسب شده توسط آب پخش گردد. مثلا یک همزن چوبی یا چای کیسه ای یا چیز دیگر. اما به هر حال بهترین راه جوش آوردن آب استفاده از کتری است و نه مایکروویو.

توضیح اینکه یکی از افرادی که این مطلب را توسط ایمیل دریافت کرده گویا برای تایید صحت مطلب فوق به شرکت جنرال الکتریک طی ایمیلی آن را گزارش میدهد. پاسخ شرکت جنرال الکتریک: از تماس شما متشکریم. خیلی خوشحال میشوم که بتوانیم به شما کمکی کنیم. ایمیلی که شما دریافت کردید صحیح است. آب یا هر مایعی که اشعه ی مایکروویو کسب میکند و به دمای جوش میرسد الزاما همیشه به حالت جوشش حباب نمایان نمیشود (و قل قل نمیکند). بلکه ممکن است دمای بسیار زیادی کسب کند اما همچنان بیحرکت و بدون حباب بماند و قل قل نکند مایع یا آبی که دمای فوق العاده زیاد را توسط امواج مایکروویو کسب میکند ممکن است پس از حرکت دادن و یا هم زدن و یا مثلا قراردادن چای کیسه ای در آن به حالت ظاهری جوشیدن برسد و قبل از آن هیچ نشانه ای از جوشیدن و دمای بالا از خود نشان ندهد. برای جلوگیری از این اتفاق و جلوگیری از صدمه دیدن هرگز هیچ مایعی را به اندازه یک لیوان، بیشتر از دو دقیقه در مایکروویو قرار ندهید. همچنین بعد از خاموش شدن مایکروفر اجازه دهید سی ثانیه مایع همچنان در مایکروفر باقی بماند و آن را قبل از سی ثانیه بیرون نیاورید.

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ


تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman


آشفته بازار سكه‌های طلا با هجوم طلای تقلبی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

یكی از فعالان بازار سكه می‌گوید: سكه‌های تقلبی یا سكه‌های سبك‌تر از انواع مشابه چنان به مهارت ضرب شده‌اند كه افراد عادی توانایی تشخیص نوع ضرب را ندارند. تمامی سكه‌ها توسط بانك مركزی ضرب می‌شوند اما این سكه‌ها به‌طور قاچاق و مخفیانه توسط برخی افراد در مكانی خارج از ضرابخانه بانك مركزی ضرب شده‌اند. البته سكه‌فروشان با سنگ محك می‌توانند سكه‌های تقلبی را تشخیص دهند. برای این كار آنان مجبورند سكه‌ها را از وكیوم خارج كرده و برای تشخیص به سنگ محك بسپارند. البته جوان‌ترها نمی‌توانند سكه‌های تقلبی و اصل را به راحتی شناسایی كنند.

جدای از سكه‌های تقلبی كه در انواع مختلف از طرح جدید و قدیم گرفته تا سكه كامل، نیم و ربع بهار آزادی كه در بازار وجود دارند سكه‌های دیگری نیز هستند كه اگرچه از طلا ساخته شده‌اند اما وزن آنها در مقایسه با سایر سكه‌ها كمتر است. این نوع سكه‌ها با وزن كردن قابل شناسایی هستند.

یكی از سكه‌فروشان در این‌باره می‌گوید: معمولا ماموران خرید شركت‌ها از این سكه‌ها استقبال می‌كنند زیرا این گروه از سكه‌ها را می‌توانند در شكل و شمایل سكه‌های رایج در بازار اما ارزان‌تر تهیه كنند و شركت‌های مزبور نیز آنها را به مناسبت‌های مختلف به كاركنان هدیه دهند. در نتیجه ماموران خرید می‌توانند فاكتور خریدی معادل بهای روز سكه‌ها دریافت كنند اما وجوهی كمتر به دلیل سبك‌تر بودن سكه‌ها در مقایسه با نمونه‌های اصل به سكه‌فروشان بپردازند. البته گویا سكه‌های تقلبی و سكه‌های كم‌وزن‌تر از سكه‌های رایج در بازار را نمی‌توان از همه‌جا تهیه كرد.

او در این‌باره می‌گوید: معمولا برخی از افراد سودجو و دلال وجود دارند كه سكه‌ها را به افراد نابلد می‌فروشند افرادی كه سودای خرید ارزان‌تر سكه‌ها را در سر دارند. دلالان برای گمراه كردن خریداران، سكه‌های وكیوم‌شده‌ای نیز می‌فروشند. روی وكیوم‌ها شماره تماس و نام فروشنده دیده می‌شود اما شما نمی‌دانید كه در وكیوم‌ها چه سكه‌ای نهفته است.

محمد كشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر شرایط آشفته فعلی را چنین توصیف می‌كند: سكه‌های تقلبی و حتی سبك‌تر از وزن معمول چند سال گذشته و توسط افراد سودجو ضرب و وارد بازار شد كه اعضای آن باند توسط ماموران آگاهی دستگیر شدند. این سكه‌ها همان سكه‌هایی هستند كه از آن زمان در بازار مانده‌اند اما به تازگی سكه‌های تقلبی و یا كمتر از وزن سكه‌های اصل ضرب نشده است.

اما با این وجود خیالتان چندان آسوده نباشد زیرا كشتی‌آرای می‌گوید: برخی از خریداران سكه با این بهانه به دنبال خرید سكه‌ها به میزانی كمتر از قیمت رایج در بازار هستند بنابراین شما باید علاوه بر اینكه مواظب باشید تا به دام دلالان و فروشندگان سكه‌های تقلبی نیفتید باید مواظب خریداران سكه‌ها نیز باشید. این در حالی است كه خطر هجوم سكه‌های تقلبی در شهرستانها بیش از تهران مردم را تهدید می‌كند.


منبع: تهران امروز

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ


تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman

 

 

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman

داستان عکس مشهور مایکروسافت

340x_heres-one-more-look-at-the-gang-from-1978-.jpg

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman

ايكس بازي كردن با دوست دختر - عاقبتش همينه!




 


دانلود دوربين مخفي خنده دار در دستشويي كه مردم رو ميترسونن




 

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 287
بازدید کل : 27313
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

width:330; height:200; background-color:#FAFBE1; border:#F93 solid 1px; font-size:8pt; font-family:Tahoma,sans-serif; margin:4px; padding:3; text-align:right; overflow:auto;